سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کولرگازی 18000 با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

کولر گازی 18000 یکی از تجهیزات سرمایشی  پرطرفدار است که برای تامین سرمایش محیط های سرپوشیده  به کار می‌رود. در برخی مدل‌ها نیز، برای تامین گرمایش در کنار سرمایش در محیط‌های سر‌پوشیده در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. کولر‌گازی را می‌توان در مکان‌های گوناگونی مثل منازل مسکونی، ساختمان‌های اداری و تجاری به کار برد.

کولرگازی از جمله دستگاه‌هایی است که در تهیه آن باید دقت و توجه کافی شود و از مراکز معتبر همراه با  گارانتی معتبر خریداری گردد. زیرا که خرید از نمایندگی‌ها و مراکز معتبر و مجاز انواع کولرگازی از برندهای گوناگون؛ به شما این امکان را می دهد  که از نصب رایگان، گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. همچنین  در صورت خرابی و یا عدم کارکرد درست، می‌توانید به راحتی با تماس با نمایندگی مربوطه، مشکل را  حل کنید.
ایران اسپلیت به عنوان یک شرکت معتبر در کشور با دارا بودن بیش از 10 سال سابقه، در زمینه فروش انواع کولرگازی از برترین برندها با گارانتی معتبر فعالیت می‌کند. که خریداران و مشتریان عزیز برای تهیه مدل‌های مختلف کوکرگازی،  از جمله خرید کولرگازی 18000 می‌توانند با ایران اسپلت در تماس باشند.

در ایران اسپلت همچنیین خدمات مرتبط مثل نصب، سرویس و تعمیر اسپلیت‌ها و کولر گازی 18000  و دیگر انواع کولرها؛ توسط مجرب ترین کادر تخصصی و فنی انجام می‌گیرد.

خرید کولرگازی 18000 با گارانتی

 

نحوه کارکرد انواع کولرگازی

که کولرگازی یک دستگاه سرمایشی است که در برخی از مدل‌ها، دو کاربره است و علاوه بر تامین سرمایش در تابستان؛ می‌تواند گرمایش در روزهای سرد سال را نیز تامین کند.
این دسته از اسپلیت‌ها از برندهای گوناگون در بازار وجود دارد و قابل خریداری است.

کولرهای گازی دو کاربره؛ علاوه بر حالت  تابستانی، دارای تنظیمات زمستانی هستند، که در فصل زمستان می‌توان به راحتی کولر را در حالت زمستانه و گرمایشی تنظیم کرد و از گرمایش عالی آن لذت برد. این تنظیم حالت زمستانه از طریق ریموت دستگاه به سادگی قابل انجام است.

 نکته مهم دیگر در مورد کولرهای گازی، در ارتباط با اندازه آن است. یعنی شما باید بدانید که برای هر محیطی، چه کولری با چه اندازه‌ای مناسب است. و بهترین کولر را برای هر متراژی تهیه و خریداری کنید.

به طور مثال؛ کولرهای گازی 6000 تا 10000 برای محیط‌هایی با متراژ 36 متر مربع مناسب و ایده‌آل است.
انواع اسپلیت 10000 تا 16000 محیط‌هایی با متراژ 70 متر مربع را جوابگو است.
انواع مدل های کولرگازی 18000 تا 28000 نیز برای متراژهایی بین 75 تا  185  مترمربع مناسب است.