سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از کجا میتوانم کولر گازی گرم و سرد برای زمستان بخرم؟

همیشه برای خرید کولر گازی حتما نباید که در فصل سرما یادش بیفتیم؟!

میتونیم توی فصل سرما هم برای گرمایش خونه و محیط کارمون از کولر گازی استفاده کنیم. منتها از کولرگازی دوکاره باید استفاده کنیم. یعنی باید کولرگازی بخرید که دو حالت سرمایش و گرمایش رو پشتیبانی کنه. 

اما از کجا میتوانم کولر گازی گرم و سرد برای زمستان بخرم؟

کدوم کولر گازی بهتره؟ چه برند کولر گازی بخریم؟ 

شما رو با راهنمای خرید کولر گازی گرم و سرد آشنا می کنم

برای خرید کولر گازی گرم و سرد باید حتما ظرفیت اسپلیت طبق محیط، موتور، نوع کمپرسور و برچسب انرزی اون دقت کنید.

مهم نیست چه برندی می خرید. چون امروزه همه ی برندهای معروف مثل ال جی، سامسونگ، گری، جنرال، اوجنرال و غیره همگی دارای ویژگی های بازارپسند هستند.

از طرفی وجود این همه برند در بازار انتخاب شما رو سخت می کنه.

انتخاب کولر گازی بر اساس متراژ

برای افزایش بهره وری دستگاه یکی از مهمترین معیارهای انتخاب کولر گازی متراژ محیطی هست که برای اون قصد خرید کولر گازی رو دارین. هر کولر گازی قدرت خنک‌کنندگی (BTU) متفاوتی داره که عددی بین 5000 تا 48000 می باشد. برای مثال برای خانه ای با متراژ  60 تا 80 متر کولر گازی 30000  پیشنهاد می شود.

کولر گازی 24000 برای فضای تا 35 تا 50 مترمتر

متراژ: 35 تا 50 متر

BTU یا ظرفیت: 24000

کولر گازی 12000 برای فضای تا 12 تا 18 مترمتر

متراژ: 12 تا 18 متر

BTU یا ظرفیت: 12000

کولر گازی 24000 برای فضای 35 تا 50

متراژ: 6 تا 12 متر

BTU یا ظرفیت: 9000

البته دقت کنید که انتخاب BTU مناسب برای یک فضا به عوامل دیگری همچون  تعداد افرادی که در آن فضا حضور دارند، آب و هوای منطقه، آفتاب گیر بودن، تعداد بپنجره و … نیز بستگی دارد. مثلا اگر  فضای شما دارای سقف بلندتر از حد معمول است یا خیلی آفتاب گیر است، می توانید 10% BTU بیشتر در نظر بگیرید و یا مثلا اگر در یک منطقه گرمسیری زندگی می کنید، بهتر است 10 تا 20 درصد BTU بیشتر برای هر فضا در نظر بگیرید.

خب حالا که فهمیدید چی میخواید بخرید وقت ان رسیده که دنبال نمایندگی مجاز برای خرید کولرگازی گرم و سرد باشید. یکی از بهترین نمایندگی های خرید کولر گازی ایران اسپلیت می باشد. شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم تلفنی کولرگازی خود را خریداری کنند. ایران اسپلیت حتی خدمات نصب و سرویس و تعمیر هم ارائه میده. پس تمام نیازهای شما رو بر طرف میکنه. فقط کافیه تلفن رو بردارین و تماس بگیرین.