سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کولرگازی 24000 با حالت زمستانه

 

کولرگازی ها فقط برای مصرف تابستان و فصل گرما نیست. شما می توانید از کولرگازی هایی بخرید که دارای دو عملکرد تابستانه و زمستانه است. محبوب ترین نوع اسپلیت، کولرگازی 24000 با حالت زمستانه و تابستانه جنرال است. این کولرگازی 24000 جنرال دارای قابلیت هایی است که خود را از سایر اسپلیت های 24000 برندهای دیگر مجزا کرده است.

کمپانی جنرال با استفاده از جدید ترین تکنولوژی و فناوری های روز دنیا کولرگازی 24000 جنرال قدرتمند، پیشرفته و با کیفیت را راهی بازار کرده است. جنرال با بکارگیری کمپرسورهای قدرتمند با خنک گنندگی بالا و همچنین استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت توانسته کولر گازی 24000 جنرال را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه کند. این کمپانی کولر گازی با ظرفیت و قدرت متفاوت را برای متراژها و مکان های مختلف تولید کرده است. کولر گازی 24000 جنرال برای متراژ 55 الی 75 متر مربع مناسب است و اگر برای مکان های تجاری و ادارای بزرگ قصد تهیه کولر گازی را دارید می بایست کولرهای گازی با قدرت بالاتر را انتخاب کنید.

جنرال یکی از معتبرترین ‌برندهای کولر گازی در دنیا است که با تولید محصولات قدرتمند و خدمات پس از فروش با کیفیت توانسته جایگاه خوبی را در میان مشتریان خود داشته باشد. این کمپانی قدرتمند و موفق در عرصه طراحی و ساخت انواع لوازم الکتریکی با بیش از 50 سال سابقه درخشان در کشور آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است.

معمولا کولرگازی 24000 جنرال دارای کمپرسور روتاری، حالت خواب، قدرت سرمایش و گرمایش عالی و برچسب انرژی B    است. شما میتوانید از کولرگازی 24000 جنرال در حال، اتاق نشیمن، سالن های کلینیک و شرکت ها استفاده کنید.

یکی از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید کولرگازی 24000 با حالت زمستانه ایران اسپلیت می باشد. برای اطمینان از خرید خود می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.