سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کولرگازی 24000 با حالت زمستانه

 

کولرگازی ها فقط برای مصرف تابستان و فصل گرما نیست. شما می توانید از کولرگازی هایی بخرید که دارای دو عملکرد تابستانه و زمستانه است. محبوب ترین نوع اسپلیت، کولرگازی 24000 با حالت زمستانه و تابستانه جنرال است. این کولرگازی 24000 جنرال دارای قابلیت هایی است که خود را از سایر اسپلیت های 24000 برندهای دیگر مجزا کرده است.

کمپانی جنرال با استفاده از جدید ترین تکنولوژی و فناوری های روز دنیا کولرگازی 24000 جنرال قدرتمند، پیشرفته و با کیفیت را راهی بازار کرده است. جنرال با بکارگیری کمپرسورهای قدرتمند با خنک گنندگی بالا و همچنین استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت توانسته کولر گازی 24000 جنرال را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه کند. این کمپانی کولر گازی با ظرفیت و قدرت متفاوت را برای متراژها و مکان های مختلف تولید کرده است. کولر گازی 24000 جنرال برای متراژ 55 الی 75 متر مربع مناسب است و اگر برای مکان های تجاری و ادارای بزرگ قصد تهیه کولر گازی را دارید می بایست کولرهای گازی با قدرت بالاتر را انتخاب کنید.

جنرال یکی از معتبرترین ‌برندهای کولر گازی در دنیا است که با تولید محصولات قدرتمند و خدمات پس از فروش با کیفیت توانسته جایگاه خوبی را در میان مشتریان خود داشته باشد. این کمپانی قدرتمند و موفق در عرصه طراحی و ساخت انواع لوازم الکتریکی با بیش از 50 سال سابقه درخشان در کشور آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است.

معمولا کولرگازی 24000 جنرال دارای کمپرسور روتاری، حالت خواب، قدرت سرمایش و گرمایش عالی و برچسب انرژی B    است. شما میتوانید از کولرگازی 24000 جنرال در حال، اتاق نشیمن، سالن های کلینیک و شرکت ها استفاده کنید.

یکی از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید کولرگازی 24000 با حالت زمستانه ایران اسپلیت می باشد. برای اطمینان از خرید خود می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 


خرید انواع کولرگازی 18000 از برترین برندها

 

خرید انواع کولرگازی 18000 از طریق فروشگاه‌ها و مراکز مختلفی قابل انجام است. اما برای خرید، بهتر است  مراکزی را انتخاب کنید، که نمایندگی مجاز و معتبر برندهای مختلف کولرگازی 18000 بوده و این نوع از تجهیزات سرمایشی را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می‌کنند.

همان طور که می‌دانید کولرگازی و یا اسپلیت‌ها یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سیستم‌های سرمایشی است که در بسیاری از منازل و یا دفترهای کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل محبوبیت‌های این نوع از تجهیزات سرمایشی، قدرت بالای آن در ایجاد هوای بسیار خنک است. به طوری که استفاده از یک کولرگازی با ابعاد مناسب؛ (برای مثال کولرگازی 18000 در یک خانه 100 متری برای خنک کردن سالن آن به مساحت حدود 35 متر مربع) می‎‌تواند در گرم‌‌ترین روزهای سال و در شهرها و مناطق خیلی گرم نیز، هوای محیط را کاملا خنک کند.
اگر شما هم می‌خواهید از کولرگازی 18000 برای سرمایش محیط خود استفاده کنید، می‌توانید از طریق سایت ایران اسپلیت، خرید انواع کولرگازی 18000 را با گارانتی و ضمانت معتبر از بهترین برندها انجام دهید. تا بدین شکل خریدی مطمئن و به صرفه را انجام دهید.

نحوه کارکرد کولرگازی

یک نکته مهم و بسیار قابل توجه در مورد انواع کولرگازی این است که، کولرهای گازی فقط یک دستگاه سرمایشی نیست، بلکه در برخی مدل‌ها، کارایی یک دستگاه گرمایشی را نیز دارا می‌باشد. به طوری که می‌تواند در کنار ایجاد سرمایش در فصل تابستان، گرمایش را نیزدر فصل سرما تامین کند.
که این امکان در کولرهای گازی دو منظوره وجود دارد، که این دومنظوره بودن یک کولرگازی دردفترچه دستگاه درج شده است، ازطریق آن به راحتی می‌توانید این موضوع را متوجه شوید.

اگر اسپلیت شما از نوع دو منظوره باشد، برای استفاده از حالت گرمایشی آن، لازم است نزدیک شروع فصل سرما و قبل از راه‌اندازی دستگاه، آن را سرویس کنید. سپس برای اینکه از حالت گرمایشی آن استفاده کنید، لازم است که با استفاده از ریموت دستگاه، آن را در حالت گرمایشی قرار دهید. که بدین منظور، از منوی mod    ، گزینهHeat  را انتخاب کنید.همچنین می‌توانید میزان درجه گرمایش آن را تنظیم کنید، همان طور که درجه سرمایش آن قابل تنظیم است.

 

خرید انواع کولرگازی 18000 از برترین برندها

 

مزیت‌های انواع کولرگازی 18000

اگر بخواهیم مزیت‌های انواع کولرگازی از جمله کولرگازی 18000 را به طور خلاصه بیان کنیم، می‌توان این مزیت‌ها را در چند مورد بیان کرد که به شرح زیر است:

  • راه اندازی ساده و آسان
  •  قدرت خنک کنندگی بالا
  •  ایجاد هوای خنک بدون رطوبت و کاهش گرد و غبار و آلودگی به دلیل بسته بودن درب و پنجره هنگام کارکردن کولر
  •  ایجاد گرمایش در کنار سرمایش در مدل‌های دومنظوره

 

 


خرید کولر گازی 24000 با ضمانت اصالت کالا

کولر گازی 24000 از جمله تجهیزات سرمایشی پرطرفدار و محبوب است که در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا که این نوع کولر از قدرت بالایی برخوردار است و می‌تواند سرمایش محیط را به خوبی تامین کند و هوایی خنک و مطبوع را در گرم‌ترین مناطق برای منزل و یا محل کار شما به ارمغان آورد.

کولرگازی را مانند هر دستگاه و وسیله دیگری می‌توان از مراکز و فروشگاه‌های مختلفی در سراسر کشور تهیه کرد. اما باید برای خرید سعی کرد که مراکز فروش و فروشگاه‌های معتبر را انتخاب کرد. فروشگاه‌هایی که نمایندگی برندهای انواع کولر گازی بوده و محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش همراه با نصب رایگان ارائه می‌دهند.
ایران اسپلیت یک انتخاب عالی برای خریداران و مشتریانی است که قصد دارند خرید انواع کولرگازی از جمله خرید کولر گازی 24000  را از برترین برندها انجام دهند. زیرا که در ایران اسپلیت تمام کولرهای گازی از محبوب‌ترین برندها با گارانتی معتبر و با مناسب‌ترین قیمت و همراه با نصب و خدمات پس از فروش رایگان عرضه می‌شود. مشتریان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانند با ایران اسپلیت در تماس باشند.

 اسپلیت در مقایسه با دیگر انواع تجهیزات سرمایشی مثل کولرهای آبی از مزیت‌های زیادی برخوردار است. از این رو مورد استقبال زیادی واقع شده است. از جمله مهم‌ترین مزیتی که اسپلیت‌ها دارا ‌می‌باشند، برخورداری از قدرت خنک کنندگی بالا است. در کنار این  مزیت؛ موارد دیگری مثل کاهش رطوبت، پاکسازی هوا و ایجاد هوای سالم در فضا را نیز می‌توان اشاره کرد.

کولرگازی 24000


استفاده از انواع کولرگازی از جمله کولر گازی 24000 از برندهای معتبر، به دلیل کاهش رطوبت؛ امکان ایجاد قارچ و یا هر نوع آلودگی را در محیط از بین می‌برد . از این رو کولرگازی یک گزینه ضروری در رستوران‌ها، سوپر‌مارکت‌ها و هر مکانی که مواد غذایی نگهداری می‌شود؛ به شمار می‌رود.
نکته مثبت دیگر که در مورد استفاده و مصرف کولر گازی 24000 و دیگر انواع و مدل‌های کولرگازی می‌توان اشاره کرد؛ این است که وقتی که شما در منزل و یا هر مکان دیگری از این دستگاه سرمایشی استفاده می‌کنید، باید درب و پنجره‌ها را ببندیدبرعکس کولر‌های آبی که باید راه‌های ورود و خروج هوا باز باشد. همین امر موجب می‌شود که با بکارگیری اسپلیت از ورود گرد و غبار و هر گونه آلودگی به داخل منزل و یا هر مکان دیگر جلوگیری شود. بدین شکل هوایی خنک و تمیز عاری از هر گونه آلودگی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

 

 


خرید کولرگازی 18000 با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

کولر گازی 18000 یکی از تجهیزات سرمایشی  پرطرفدار است که برای تامین سرمایش محیط های سرپوشیده  به کار می‌رود. در برخی مدل‌ها نیز، برای تامین گرمایش در کنار سرمایش در محیط‌های سر‌پوشیده در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. کولر‌گازی را می‌توان در مکان‌های گوناگونی مثل منازل مسکونی، ساختمان‌های اداری و تجاری به کار برد.

کولرگازی از جمله دستگاه‌هایی است که در تهیه آن باید دقت و توجه کافی شود و از مراکز معتبر همراه با  گارانتی معتبر خریداری گردد. زیرا که خرید از نمایندگی‌ها و مراکز معتبر و مجاز انواع کولرگازی از برندهای گوناگون؛ به شما این امکان را می دهد  که از نصب رایگان، گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. همچنین  در صورت خرابی و یا عدم کارکرد درست، می‌توانید به راحتی با تماس با نمایندگی مربوطه، مشکل را  حل کنید.
ایران اسپلیت به عنوان یک شرکت معتبر در کشور با دارا بودن بیش از 10 سال سابقه، در زمینه فروش انواع کولرگازی از برترین برندها با گارانتی معتبر فعالیت می‌کند. که خریداران و مشتریان عزیز برای تهیه مدل‌های مختلف کوکرگازی،  از جمله خرید کولرگازی 18000 می‌توانند با ایران اسپلت در تماس باشند.

در ایران اسپلت همچنیین خدمات مرتبط مثل نصب، سرویس و تعمیر اسپلیت‌ها و کولر گازی 18000  و دیگر انواع کولرها؛ توسط مجرب ترین کادر تخصصی و فنی انجام می‌گیرد.

خرید کولرگازی 18000 با گارانتی

 

نحوه کارکرد انواع کولرگازی

که کولرگازی یک دستگاه سرمایشی است که در برخی از مدل‌ها، دو کاربره است و علاوه بر تامین سرمایش در تابستان؛ می‌تواند گرمایش در روزهای سرد سال را نیز تامین کند.
این دسته از اسپلیت‌ها از برندهای گوناگون در بازار وجود دارد و قابل خریداری است.

کولرهای گازی دو کاربره؛ علاوه بر حالت  تابستانی، دارای تنظیمات زمستانی هستند، که در فصل زمستان می‌توان به راحتی کولر را در حالت زمستانه و گرمایشی تنظیم کرد و از گرمایش عالی آن لذت برد. این تنظیم حالت زمستانه از طریق ریموت دستگاه به سادگی قابل انجام است.

 نکته مهم دیگر در مورد کولرهای گازی، در ارتباط با اندازه آن است. یعنی شما باید بدانید که برای هر محیطی، چه کولری با چه اندازه‌ای مناسب است. و بهترین کولر را برای هر متراژی تهیه و خریداری کنید.

به طور مثال؛ کولرهای گازی 6000 تا 10000 برای محیط‌هایی با متراژ 36 متر مربع مناسب و ایده‌آل است.
انواع اسپلیت 10000 تا 16000 محیط‌هایی با متراژ 70 متر مربع را جوابگو است.
انواع مدل های کولرگازی 18000 تا 28000 نیز برای متراژهایی بین 75 تا  185  مترمربع مناسب است.


نگهداری کولرگازی در زمستان

اسپلیت‌ها و یا کولرهای گازی دو منظوره یکی از پرطرفدرترین  تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هستند. این دستگاه ها از جدیدترین تجهیزات سرمایشی هستند که می‌توانند در کنار ایجاد سرمایش، هوای گرم در فصل زمستان را نیز تامین کنند. استفاده کولر گازی در زمستان، به راحتی انجام می‌گیرد.

همان طور که گفتیم استفاده کولرگازی در زمستان به سادگی صورت می‌گیرد. که برای این منظور باید کولر را در حالت گرمایشی تنظیم کنید؛ که این امر با استفا ده از ریموت قابل انجام است.


اما قبل از مصرف کولرگازی در زمستان باید اطمینان پیدا کنید که دستگاه اسپلیت شما حالت گرمایشی را دارا باشد. این کار نیز به سادگی  قابل انجام است، فقط کافیست یکی از روش‌های زیر را به کار ببرید:

·        مطالعه کامل دفترچه راهنما

·        مشاهده برچسب  فنی اسپلیت که  روی بدنه آن درج شده است

·        تماس با نمایندگی و یا مرکز فروش

·        جستجوی مدل دستگاه در گوگل و پیدا کردن مشخصات فنی آن

 

پس از آنکه از وجود حالت گرمایشی در کولرگازی خود اطمینان پیدا کردید، می توانید با استفاده از ریموت کنترل، دستگاه را بر روی حالت گرمایشی قرار دهید. بدین شکلتنظیم کولرگازی در زمستان به راحتی انجام می‌شود، سپس استفاده کولرگازی در زمستان برای شما امکان پذیر خواهد بود.

 اما برای اینکه دستگاه شما در حالت زمستانی کارکرد و عملکرد بهتری داشته باشد، می ‌توانید یکسری کا رهای جانبی را قبل ازتنظیم کولرگازی در زمستان ، انجام دهید. برای مثال فیلتر کولرگازیرا تمیز کنید و یا اینکه پنل‌های خارجی و داخلی را شستشو دهید. انجام این موارد به عملکرد بهتر دستگاه در فصل زمستان کمک زیادی خواهد کرد و بر روی عملکرد گرمایشی اسپلیت  تاثیر مثبتی می‌گذارد.

 

همچنین برای عملکرد  بدون نقص گرمایش و استفاده کولرگازی در زمستان ( هر نوع کولری با هر اندازه‌ ای مثلا کولرگازی 18000 )  توصیه می‌شود که دستگاه خود را سرویس کنید. این کار را قبل از سرد شدن هوا و قبل از تنظیم حالت گرمایشی انجام دهید.  سرویس کولرگازی معمولا به صورت سالانه قبل از سرد شدن هوا باید انجام شود.
 سرویس سالانه کولر گازی، موجب افزایش طول عمر دستگاه شده؛ احتمال خرابی و فرسودگی کولر را کاهش می‌دهد. ضمن اینکه موجب بیشتر شدن راندمان و بازدهی آن می‌گردد.

 

در ایران اسپلیت سرویس سالانه و تمامی خدمات لازم و مورد نیاز برای انواع اسپلیت‌ها، با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می‌شود..
 فرقی نمی‌کند دستگاه شما از چه برندی است، ال‌جی، سامسونگ، جنرال، اجنرال و یا هر برند معروف و معتبر دیگر؛ برای سرویس سالانه آن، تنظیمات مصرف کولرگازی در زمستان و دریافت دیگر خدمات مرتبط؛ می‌توانید با ما در ارتباط باشید.